עד כמה צריך להבין בנדל"ן כדי להשקיע בקרקעות?

כולם מחפשים את "המכה" הבאה. הדרך הקלה והמהירה להתעשר מהר ולא להיות תלויים באף אחד ובשום דבר. חלק ממלאים כרטיס לוטו, חלק מחכים בציפייה לצד הטלפון עד שאראלה תתקשר, וחלק בטוחים שהשקעה בנדל"ן בכלל ובקרקעות בפרט היא הדרך הנכונה עבורם.

כולם טועים? לא בטוח…

לקפוץ ראש או לטבול אצבעות?

ישנם משקיעים רבים המשוכנעים שהם שולטים בכל רזי הנדל"ן וההשקעה בנדל"ן, ממהרים לבצע עסקאות, לפעמים מצליחים ולפעמים… פחות. לעומתם, ישנם כאלה שמרגישים שהם פשוט חייבים לבצע השקעה זו או אחרת, אך מתוך פחד או חוסר מידע, פשוט יושבים על הגדר ומפספסים הזדמנות אחר הזדמנות אחר הזדמנות.

אחרי ככלות הכול, מדובר בתחום נרחב, מקצועי, שמושפע מגורמים רבים בעלי אינטרסים מנוגדים ומרגולציה שיכולה ליצור מצבים מאתגרים אך גם מעניינים. משקיע שלא מבין את שפת הנדל"ן, או שלא נעזר בכאלה שמבינים, עלול לפספס סימנים חשובים והזדמנויות ייחודיות.

כמו הרבה דברים בחיים, כנראה שהפתרון נמצא אי שם באמצע.

מה הפתרון? לוודא שיש מציל בשטח!

לא לכל משקיע יש יכולת לבדוק את כל התכניות הארציות, המחוזיות והמקומיות שחלות על השטח בו הוא מעוניין; לא לכל משקיע יש יכולת להכיל את כל ההנחיות הרגולטוריות ולהבין מה משמעותן עבורו; לא כל משקיע יודע לערוך את חישובי הכדאיות ופוטנציאל ההשבחה והתשואה של ההשקעה; ולא כל משקיע יודע להביא לידי ביטוי את השפעות המימון במידה ונלקח ואף להוציא אותו לפועל.

המשקיעים החכמים באמת, הם אלה שנעזרים במומחים ובאנשי מקצוע ונשענים על הידע העמוק שלהם בתחום הנדל"ן.

והנה התשובה

אז בשורה התחתונה, לא צריך ידע נרחב בנדל"ן בכדי לבצע השקעות איכותיות בקרקעות. מה שכן צריך זה מומחים לצדכם שיאתרו עבורכם עסקאות, ינתחו אותן וילוו אתכם בביצוען המוצלח.

צרו קשר עמנו ונשמח לצרף אתכם למועדון הלקוחות האיכותי שלנו כך שתוכלו גם אתם ליהנות מהזדמנויות השקעה ייחודיות ומייעוץ אובייקטיבי ומקצועי.